-
Tabor
-
Lokomotywy parowe
- Lokomotywa parowa Pm3-5
- Lokomotywa parowa Os24-7
- Lokomotywa parowa Pm2-34
- Lokomotywa parowa Ol49-21
- Lokomotywa parowa Ty42-120
- Lokomotywa parowa Tr203-451
- Lokomotywa parowa OKl27-26
- Lokomotywa parowa Ty2-572
- Lokomotywa parowa Pu29-3
- Lokomotywa parowa Pt47-104
- Lokomotywa parowa Ty43-17
- Lokomotywa parowa Ty51-228
- Lokomotywa parowa TKt48-36
- Lokomotywa parowa TKh1-13
- Lokomotywa bezpaleniskowa TKb(b) 10282
- Lokomotywa parowa TKp 4147
- Lokomotywa parowa Tr6-39
- Lokomotywa parowa TKz 211
- Lokomotywa parowa TKi100-16
- Lokomotywa parowa TKi3-119
- Lokomotywa parowa TKc100-1
- Lokomotywa parowa Oi1-29
- Lokomotywa parowa OKo1-3
- Lokomotywa parowa OKi1-28
- Lokomotywa parowa OKa1-1
- Lokomotywa parowa TKb3-129
- Lokomotywy spalinowe
- Lokomotywy elektryczne
-
Wagony
- Wagon salonowy serii Ashx 01
- Wagon artyleryjski
- Wagon motorowy SN52-38
- Wagon pasażerski typu BCi-29
- Wagon platforma typu 24Z
- Wagon pasażerski typu Ib11
- Wagon pasażerski typu BCi-29
- Wagon bagażowo-pocztowy
- Wagon cysterna
- Dwuosiowy wagon kryty budowy węgierskiej
- Dwuosiowy wagon kryty budowy niemieckiej (pruskiej)
- Dwuosiowy wagon kryty budowy niemieckiej
- Dwuosiowy wagon kryty specjalny budowy włoskiej
- Wagon lodownia typu 202Lc
- Pozostały tabor
-
Lokomotywy parowe
- Biblioteka
- Kwerendy
- "Kolejarze z Wileńszczyzny"
Lokomotywa parowa OKi1-28
Producent: A. Borsig, Berlin-Tegel
Numer fabryczny i rok produkcji: 5424/1904
Układ osi: 1’C
Prędkość maksymalna: 80 km/h
Nadciśnienie pary w kotle: 1,2 MPa (12 at)
Średnica kół zestawów kołowych: 1000/1500 mm
Zapas wody/węgla: 7,4 m³/ 2,5 t
Masa w stanie służbowym: 62 600 kg
Długość ze zderzakami: 11 190 mm
Konstrukcję opracowała firma Union Giesserei w Królewcu. Była to adaptacja T9³, polegająca na zastosowaniu zestawów kołowych o większej średnicy, powiększeniu pola powierzchni rusztu i ogrzewalnej kotła oraz średnicy cylindrów silnika. Seryjną produkcję nowego typu 3/4 P.T.L. dr.kr., późniejszego T11, w latach 1903-1910 podjęły firmy: Union Giesserei, Vulcan, A. Borsig i Hohenzollern. W okresie międzywojennym PKP użytkowały 52 parowozy oznaczone jako OKi1, a 4 przydzielono do Rady Portu Wolnego Miasta Gdańska. W latach 1945-46 PKP do serii OKi1 zakwalifikowały 52 parowozy. Ostatnie cztery parowozy serii OKi1 skreślono z inwentarza PKP w 1966 r.. Wśród nich znalazł się muzealny OKi1-28 (przedwojenne oznaczenie PKP OKi1-14, DRG 74 104 II), którego znany przebieg służby zaczyna się w styczniu 1948 r. w Malborku, a kończy skreśleniem z inwentarza PKP 19.12.1966 r. w Zajączkowie Tczewskim.